2014年11月4日 星期二

雪菜煮黃花魚




感覺好似好久沒買黃花魚回家做晚餐

其實黃花魚除乾煎 , 蒸之外

仲有咩其他方法烹調呢 ......



本來想煲黃花魚粥 , 但袁生好似唔係好喜歡喎

咁係咪應該用袁生喜愛的材料去處理呢

第一 : 雪菜

第二 : 銀芽

如果黃花魚我會覺得雪菜適合些



我相信清淡的魚味同鹹鹹的雪菜味道應該會幾夾

不過唔講唔知

其實袁太好驚驚煎魚

總煎到魚身甩皮甩骨 , 頭又甩 , 尾又斷

~哈~ 今次又煎得幾靚仔喎



材料 : 黃花魚 , 雪菜 , 紅辣椒 (切絲) , 薑 (切細粒)




雪菜浸水30分鐘後切細粒 , 黃花魚洗淨抹乾水份加少許胡椒粉醃兩面





燒紅鑊 , 下黃花魚用慢火煎至兩面金黃色 , 將魚暫時放在鑊另一邊 , 加入薑粒及雪菜粒炒香後盛起放在魚身上 , 加入約350ml水







加蓋用慢火煮6分鐘 , 盛起黃花魚於碟上 , 再將雪菜連汁淋在黃花魚上 , 最後灑上紅辣椒絲即可








材料
黃花魚2條 , 雪菜2棵 , 薑 , 紅辣椒



做法
1. 薑切細粒 , 紅辣椒切絲備用

2. 雪菜浸水30分鐘後切細粒 , 黃花魚洗淨抹乾水份加少許胡椒粉醃兩面

3. 燒紅鑊 , 下黃花魚用慢火煎至兩面金黃色 , 將魚暫時放在鑊另一邊

4. 加入薑粒及雪菜粒炒香後盛起放在魚身上 , 加入約350ml水

5. 加蓋用慢火煮6分鐘 , 盛起黃花魚於碟上

6. 再將雪菜連汁淋在黃花魚上 , 最後灑上紅辣椒絲即可




魚肉滑滑 , 汁料吸晒雪菜的味道 , ~yummy呢~




15 則留言:

  1. 見到雪菜, 我先醒起我雪櫃仲有存貨, 搵日要清咗佢 :)
    個汁一定好好味, 煮年糕好好味 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 汁料用來煮年糕一定好好味 , 不過可惜袁生唔食年糕呢

      刪除
  2. 呢個方法好呀,又有啲湯汁,就算煎魚有啲甩皮,啲雪菜都可以遮住嘛

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 雪菜的鹹味同魚的鮮味 , 送飯一流架 , 最近唔見妳有出新post既 , 好忙嗎 ???

      刪除
  4. 我以前都好鐘意買黃花魚回來煮,但多數蒸!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以往都係蒸或乾煎 , 但反而這個做法 , 魚肉依然滑滑 , 仲有雪菜的鹹味 ~yummy呢~

      刪除
  5. 我印象中好似冇食過黃花魚,其實肉滑唔滑呀

    回覆刪除
  6. 滑架 , 無論煎 , 蒸 , 放湯煮都滑滑架

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......