2014年11月6日 星期四

鹹肉絲瓜豆腐魚尾湯




某日係街市買左舊半肥瘦好均勻的靚靚腩肉

本應想用來炆

但麻煩友 (袁生) 又話前排成日食炆腩肉

已經開始厭倦 , 仲有所投訴

咁不如用鹽醃舊腩肉一晚 , 再用來煲粥又如何 ......



起初袁生都答應煲鹹肉粥

袁太就自自然然將腩肉出水加粗鹽醃一晚

點知 ......



第二朝訓醒 , 袁生又話唔想食粥

咁舊鹹肉應該如何處置 , 乾煎還是滾湯



最後選擇了滾湯 , 冰箱還有金華火腿

試想想 <金華火腿 + 鹹肉> 滾湯的話 , 可以配什麼材料滾呢

袁太就覺得用來滾魚湯應該唔錯

快快手去街市買條大魚尾 , 再加勝瓜 , 豆腐一齊煲

煲出來鹹鹹地 , 最啱近排熱氣的我

可以下火呀 ~~~



另外將煲好湯的魚尾盛起 , 沾豉油食

不過我知袁生怕怕多骨魚 , 魚尾都幾多骨呢

所以我就將魚尾去骨

將魚肉贊少許熟油 , 再淋少許豉油

去左骨的魚 , 袁生絕對食得好放心 ^^



材料 : 勝瓜 (去皮切件) , 魚尾 (抹乾水份) , 鹹肉 (切片) , 金華火腿 (切片) , 布包豆腐 (切厚片) , 薑片




燒紅鑊 , 爆香薑片 , 放入魚尾煎至兩面金黃色後加入鹹肉 , 金華火腿炒片刻






加入熱水蓋上蓋用中火滾20分鐘成奶白色後加入豆腐 , 再蓋上蓋用中火滾30分鐘






最後加入勝瓜滾多5分鐘就可以 (加左鹹肉同金華火腿已經夠味 , 所以唔需要再落鹽架)








材料
魚尾1條 , 鹹肉1條 , 布包豆腐兩磚 , 金華火腿 , 勝瓜1條 ,薑片



做法
1. 前一晚將腩肉洗淨放入水中出水20分鐘 , 盛起待涼灑上粗鹽醃勻兩面

2. 包上保鮮紙放入雪櫃雪一晚

3. 勝瓜去皮切件 , 魚尾抹乾水份 , 鹹肉切片 , 金華火腿切片 , 布包豆腐切厚片

4. 燒紅鑊 , 爆香薑片 , 放入魚尾煎至兩面金黃色

5. 加入鹹肉 , 金華火腿炒片刻

6. 加入熱水蓋上蓋用中火滾20分鐘成奶白色

7. 再加入豆腐 , 再蓋上蓋用中火滾30分鐘

8. 最後加入勝瓜滾多5分鐘即可




一碗湯有菜 , 有肉 , 有魚 , 又有豆腐 , 其實簡簡單單加碗白飯做湯飯都唔錯呢 ^^


 


袁生最怕多骨魚 , 起晒骨就絕對食得放心喇 ^^



 

10 則留言:

  1. 正呀!小高最鐘意飲魚湯,唔知...可否留一碗比我呢?^o^

    回覆刪除
  2. 個湯咁足料~一定好甜~食湯食餸都飽飽呢~

    回覆刪除
  3. 我同班生都怕魚骨, 所以如果我煲魚湯通常都唔食...

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁生都好怕骨架 , 有時我仲會將湯再隔渣 , 咁就唔驚有骨喇

      刪除
  4. 袁太,你真細心,袁生怕食魚骨,幫他起埋骨,真係好太太。

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......