2014年11月27日 星期四

南瓜薯仔炆雞翼




大家好呀 ~~ 袁太冇出現一個星期

唔好以為我去左旅行 , 唔好以為我偷懶唔update

其實皆因袁太病了 ......



前幾日開始發高燒 , 頭又痛 , 頸又腫

訓又訓唔到 , 睇醫生原來係淋巴腺發炎

所以頸的位置腫了 , 由於發炎導致發高燒 , 亦有少許感冒徵狀

要食消炎藥 , 退燒藥 , 感冒藥等等 ......



呢幾日係屋企完全進入昏睡狀態

慶幸燒已退 , 感冒已清 , 不過頸還是有少許腫痛

見今日精神好些 , 就update下食譜吧



雞翼相信每一位都喜愛

喜愛佢做法多多 , 無論煎 , 蒸 , 煮 , 炸樣樣得

袁太最愛都係用炆的方法呢 , 最愛係由細食到大的薯仔雞翼

本身想加栗子一起 , 但食藥導致有少許胃痛

都係暫時唔好食住 , 咁就轉有益的南瓜一齊炆

甜甜的南瓜我一樣喜愛

飯都可以食多幾碗 ^^



材料 : 雞翼 (洗淨抹乾水份) , 薯仔 (去皮切件) , 南瓜 (去皮去籽切粒) , 薑片 , 蒜蓉




雞翼加入醃料拌勻醃2小時




燒紅鑊 , 爆香薑片及蒜蓉 , 加入雞翼 , 酒快炒至雞翼轉色 , 加入薯仔炒片刻 ,加入調味料蓋上蓋用中火炆10分鐘







再加入南瓜拌勻蓋上蓋轉用慢火炆8分鐘至南瓜軟身 , 熄火焗5分鐘即可







材料
雞翼1磅 , 南瓜 1/2個 , 薯仔2個 , 薑片 , 蒜蓉

醃料
生抽 , 酒 , 糖 , 生粉 , 麻油 , 胡椒粉

調味料
蠔油 , 生抽 , 老抽 , 鹽 , 糖 , 水



做法
1. 薯仔去皮切件 , 南瓜去皮去籽切粒

2. 雞翼洗淨抹乾水份 , 加入醃料拌勻醃2小時備用

3. 燒紅鑊 , 爆香薑片及蒜蓉 , 加入雞翼 , 酒快炒至雞翼轉色 , 加入薯仔炒片刻

4. 加入調味料蓋上蓋用中火炆10分鐘

5. 再加入南瓜拌勻蓋上蓋轉用慢火炆8分鐘至南瓜軟身

6. 熄火焗5分鐘即可




簡直大人細路都愛的薯仔雞翼 , 由細食到大都唔覺厭呢 ^^




15 則留言:

  1. 袁太,小心身體,
    病到發燒真係唔少嘢呀,多多保重呀!
    南瓜煮淋咗真係好好味,雞翼又係芙芙fav.,
    見到張相,都想一啖咬落去呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝芙芙的關心 , 我都好喜愛煮到淋身的南瓜 , 雞翼真係好多人的最愛呢 ^^

      刪除
  2. 唉吔....係原來病咗..好番未呀?小心身体喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來好番 , 點知又變左喉嚨痛 ~慘慘~

      刪除
  3. 袁太,保重身體呀! cici斷斷續續都病咗2個星期,要徹底戒口。雞翼點煮都咁好味,你煮呢個仲好送飯添

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝cici關心 , 最慘我而家喉嚨超痛 , 唔好話戒口 , 想食野都辛苦 , 雞翼真係有百搭煮法 , 南瓜同薯仔都係我最愛 ^^

      刪除
  4. Take care, 休息多D, 薯仔雞翼已經好吸引, 加南瓜仲正. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心 , 因為我喜愛南瓜 , 所以咪加埋落去囉

      刪除
  5. 袁太,你OK嗎?呢排凍下又熱下,好易生病,多休息,保重身體!
    呢個搭配正呀!早兩日我整南瓜炆雞,見有個薯仔多,唔好浪費放埋落去一齊煮,真係好好味!講起就想吃了 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高 , 袁太本來OK , 但又變左喉嚨痛 , 下星期又凍喇 , 小高都要好好保暖呀 , 我都好想再煮多次 , 今次當然要等我病好先 ^^

      刪除
  6. 呢個星期又返凍~好好保重身體呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝黃師奶關心 , 袁太已經好左好多喇 ^^

      刪除
  7. 要保重身體呀....過多幾日又涼番....
    雞翼....永遠係我既最愛......

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞翼永遠都係大家最愛 , 真係食極都唔厭呢

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......