2014年10月29日 星期三

百花釀油條配XO醬 , 菜乾臘鴨絲魚腩粥





無意中發現雪櫃有臘鴨的蹤影 , 本想整臘鴨煲

但袁生又話想食粥

講到粥的問題 , 袁生只愛菜乾粥

而我就喜愛白粥同魚腩粥 ......



一向菜乾粥都會用豬骨煲

但我喜愛攪攪新意思 , 將臘鴨代替豬骨

臘鴨本身已經夠鹹 , 唔需要落鹽已經好夠味呢

而且同菜乾味道好夾

另外我一定要加埋鯇魚腩 , 咁就可以滿足袁生袁太的願望呢

~哈~



另外食粥點可以冇油條呢 ???

又要攪攪新意思 , 將油條釀係油條上

再用鑊煎至兩面金黃色

油條脆卜卜 , 再配上惹味的XO醬 ~正~呀



材料 : 臘鴨脾 , 菜乾 , 鯇魚腩 , 蝦膠 , 油條 , 珍珠米 , XO醬 , 薑片




珍珠米浸水30分鐘後清新乾淨 , 加入油拌勻靜待30分鐘 , 菜乾浸水至軟身後切絲備用








臘鴨脾洗淨出水後放入鑊中加熱水用中火煮45分鐘至出味 , 盛起臘鴨脾去皮 , 再將臘鴨肉撕成絲 , 臘鴨湯隔去多餘油份放入煲內







加入珍珠米及薑片用中火煲滾後 , 再加入菜乾 , 臘鴨絲拌勻用慢火煲至粥綿 (約45分鐘) , 最後加入鯇魚腩煮片刻即可







煲好粥就可處理油條 , 蝦膠加入雞粉及胡椒粉拌勻 , 油條切件




將蝦膠釀在油條上 , 放入鑊中煎至金黃色及油條脆身即可 , 食時可配XO醬 ~~








材料
臘鴨脾1隻 , 菜乾1扎 , 鯇魚腩 , 蝦膠 , 油條1條 , 珍珠米 , XO醬 , 薑片



做法
1. 珍珠米浸水30分鐘後清新乾淨 , 加入油拌勻靜待30分鐘

2. 菜乾浸水至軟身後切絲備用

3. 臘鴨脾洗淨出水後放入鑊中加熱水用中火煮45分鐘至出味 , 盛起臘鴨脾去皮

4. 再將臘鴨肉撕成絲 , 臘鴨湯隔去多餘油份放入煲內

5. 加入珍珠米及薑片用中火煲滾 , 再加入菜乾 , 臘鴨絲

6. 拌勻用慢火煲至粥綿 (約45分鐘) , 最後加入鯇魚腩煮片刻即可

7. 煲好粥就可處理油條 , 蝦膠加入雞粉及胡椒粉拌勻 , 油條切件 

8. 將蝦膠釀在油條上 , 放入鑊中煎至金黃色及油條脆身即可 




天氣涼了 , 晚餐偶然煲下粥食都唔錯 ^^




16 則留言:

  1. Omg~~So nice! Thank u for ur sharing ^.^

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩 ~ 在家吃粥都可以咁豐富,實在太太太吸引了!YUMMY ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時好少會在家煲粥 , 一煲就要整得豐富d呢 ^^

      刪除
  3. 一定好好味~ 既有魚既鮮甜, 又有鴨肉既鹹香.....呢個時候一定好好味~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋涼時候食粥食臘味就最好呢 ^^

      刪除
    2. 我又想食潤腸+雞飯了.....

      刪除
    3. 我都好想食潤腸 , 係時候入貨 , 雞飯我最喜愛加埋蘿蔔蔥粒一齊煮 , 美味呢 ^^

      刪除
  4. 真係好好心機, 我發覺我哋嘅口味好唔同呢,一定唔會爭食, 哈哈 :)

    回覆刪除
  5. wow~袁太,你煲粥足料到呢!
    肯定勁好味,夠哂咸又夠哂鮮,
    仲要配埋百花釀油條,芙芙都想嚟痴餐呀!

    回覆刪除
  6. 天氣涼咗~我有時都食粥做早餐~~家下唔會食到出哂汗~唔錯架~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我早餐有時都會食粥 , 但晚餐就比較少

      刪除
  7. 魚腩+臘鴨粥,一定又甜又香

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹹鹹地又有魚的香味 , 我喜歡呢 , 天氣再涼d一定煲多次黎食

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......