2015年2月1日 星期日

再見了 !!! 我的豬豬 ~Sep 2001 - Jan 2015~




袁太又一個星期多沒有來Blogspot

之前還承諾大家會準時upload食譜 , 不過最近實在沒有心情

唔好話upload食譜 , 就連煮飯都唔想煮

因為我同袁生的寶貝離開了我們 , 終年13歲4個月零6日 ......



回想豬豬走前兩日已經唔食野 , 只飲水 , 又肚痾 , 又冇晒力

我同袁生都估到豬豬去彩虹橋的日子應該不遠

但萬萬估不到

1月27日早上袁太九點幾起床 , 發現豬豬已在睡夢中沒有心跳

當時只懂快快叫醒袁生 , 兩個只懂放聲大哭

個刻雖然傷心 , 完全進入崩潰狀態

但又慶幸豬豬在睡夢沒有痛苦 , 安詳離去

係豬豬最大的福氣



又或者豬豬唔想我同袁生見住佢停止呼吸

所以豬豬最後都好乖好孝順 , 選擇在我們睡覺的時候自己靜靜地走

其實都知道豬豬係冇心跳 , 但都仍然打去醫生book時間等醫生確認

個刻突然覺得時間好慢長 , 感覺豬豬身體逐漸冰冷

眼淚又不自覺地流



回想豬豬由三個月大已買回家一起生活

當時袁生袁太還是拖友呢

所以三口子一起生活已有十幾年 , 彼此建立深厚感情

到下午時份去了醫院 , 經醫生診斷 , 豬豬已沒有心跳 

靜俏俏離開了



 



在醫院辦妥善終服務後傷心地回家 , 回家後看見豬豬日常用品 , 床仔 , 玩具

又不自覺地流淚

翌日袁太看見豬豬冰冷的床仔又再度崩潰

經常回想發現豬豬沒有心跳的模樣




不過我知豬豬一定唔想見到我們傷心

我知我們越傷心 , 豬豬就越唔捨得 

1月30日下午時份 , 豬豬已火化 , 骨灰已接回家了

心情開始漸漸平復 , 希望豬豬在彩虹橋繼續開開心心生活

不需要掛住爸爸媽媽

盡情奔跑吧







最後希望豬豬在彩虹橋快樂地生活 , 多謝你13多年的陪伴 , 一路好走 ~~









26 則留言:

  1. 比妳又勾起我的眼淚啦....唔好再傷心(雖然我只識叫人唔好傷心)....我两隻宝貝分別離開咗+年同四年都重係令我流眼淚....我唔知妳有冇宗教信仰....我的两個宝貝真的返來(头四+九天)...唔到妳唔信嫁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同袁生都無宗教信仰 , 不過相信一定會回家 , 靚婆婆的意思係兩個寶貝去世後四十九天才回家 , 還是四十九天都有回家 , 其實豬豬昨晚頭七 , 我同袁生都有感覺豬豬有回家探望我們 , 但唔知係自己日有所思還是真的有回家

      刪除
    2. 係头头的四十九日內...因為我放個念佛机在枱上...放上佢地喜歡的食物在碟上....但無原無固d食物走出碟外.....難巳解釋囉!留意吓啦

      刪除
  2. 你地保重呀!豬豬一路好走

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE關心 , 心情已平復好多了 , 豬豬一定會在彩虹橋繼續開開心心生活呢 ^^

      刪除
  3. Rip~豬豬快樂哋去做小天使守護爸媽吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信豬豬一定會在彩虹橋開開心心繼續生活 ^^

      刪除
  4. 無限懷念,有限悲傷,袁生袁太要保重!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 心情已平復好多 , 我們會將豬豬咁多年來陪伴我們生活的種種事情化成回憶 , 希望豬豬係彩虹橋開開心心繼續奔跑

      刪除
  6. Elaine, 聽過這個消息也感到非常難過,R.I.P
    我知道在這個時候你們心情難以平伏,但希望你們要振作,不要太傷心!
    牠只是去了一個沒痛苦的地方,開開心心繼續生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小高的關心 , 而家心情已經平復好多 , 我都知豬豬現在係彩虹橋好開心咁生活呢 ^^

      刪除
  7. 袁太,好難過嘅消息呀,
    希望豬豬安息,你同袁生都唔好太傷心,
    保重身體,豬豬能夠同你哋兩個共聚十幾年,
    兩個主人都咁錫佢,真係好有福氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝芙芙關心 , 現在心情平復好多喇 , 我都覺得豬豬真係好有福氣

      刪除
  8. 袁,你的豬豬的離開勾起我家Tiger傷心的回憶。因為他都是好像豬豬一樣地離開,到現在都是cici最傷心之處 (又再流下淚),所以為保存我和Tiger的回憶,cici再不會養狗狗。
    希望你同袁生心情盡快平伏,豬豬在彩虹橋會有其他狗狗陪伴他。R.I.P.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝cici關心 , 心情已平複好多了 , 原來cici都曾經養過狗狗 , 雖然我同袁生都話不再養狗 , 但已習慣屋企有狗狗走來走去 , 如果俾我見到同豬豬好似樣的狗狗 , 可能會接回家呢

      刪除
  9. 唔好難過...豬豬可以冇痛苦咁離開算是一種小福...一路好走...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見妳喇 , 雖然豬豬離開真係好唔捨得 , 但在睡夢中冇痛苦離開 , 真係豬豬的福氣 , 我相信豬豬而家係彩虹橋一定開開心心咁生活 ^^

      刪除
  10. 袁太唔好咁傷心,豬豬一定希望你地繼續快快樂樂咁生活架!
    加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩 ... 大肥大好耐冇見妳喇 , 最近好嗎 ??? 多謝關心 , 心情已平伏了 ^^ , 不過仍然會想起同豬豬一齊生活的點滴

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......