2015年5月10日 星期日

雜菜炒荷包蛋




袁太祝天下母親 ~母親節快樂~

某晚本來同袁生出街拍拖拖食晚飯

所以冇刻意去街市買材料煮 , 點知  

有客打來想袁生提早交圖 , 我明白既

顧客永遠是對的 ......



所以出外晚餐臨時取消 , 袁生叫我去買外賣

~唉~ 佢實在太唔了解我

識我十幾年都唔知我梗本唔喜愛食外賣

快快手煮落米 , 又要想想整什麼餸



~好~ 係時候又要打開百寶箱 (雪櫃)

發現還有好多蔬菜

咁就不如來個炒雜菜

袁生還要求想食荷包蛋或者煎熟蛋

OK , 冇問題



當煎好蛋的時候 , 突然想到如果將蛋加入蔬菜一起炒

再加少許蠔油調味

味道應該會唔錯 , 而且一碟過 , 又可以洗少一隻碟咁多多

碟餸完全用盡百寶箱的材料

又唔駛落街花錢買餸 , 又可以清清餘貨

~爽呀~



材料 : 西蘭花 , 蘆筍 , 茄子 , 青椒 , 紅椒 , 雞蛋 , 薑片 , 蒜蓉




西蘭花洗淨切好 , 蘆筍洗淨切段 , 青椒 , 紅椒去籽切細塊 , 煲內加入水煮滾 , 再加入油及鹽拌勻 , 下西蘭花及蘆筍用中火灼3分鐘 , 盛起瀝乾水份後放入冰水10分鐘






蔬菜浸冰水期間將雞蛋打入碗內 , 放入鑊中煎至熟透及兩面金黃色 , 盛起待涼切塊 , 蔬菜倒去水份 , 茄子洗淨切成件後浸鹽水備用








燒紅鑊 , 爆香薑片及蒜蓉 , 加入青椒 , 紅椒炒至微黃色 , 再加入茄子炒至軟身










再加入西蘭花及蘆筍拌勻炒幾分鐘 , 最後將蛋回鑊 , 加少許蠔油調味拌勻片刻 , 熄火加入少許黑胡椒碎即可












材料
西蘭花1個 , 蘆筍1/2扎 , 茄子1條 , 青椒1個 , 紅椒1個 , 雞蛋4隻 , 薑片 , 蒜蓉



做法
1. 西蘭花洗淨切好 , 蘆筍洗淨切段 , 青椒 , 紅椒去籽切細塊

2. 煲內加入水煮滾 , 再加入油及鹽拌勻 , 下西蘭花及蘆筍用中火灼3分鐘

3. 盛起瀝乾水份後放入冰水10分鐘

4. 蔬菜浸冰水期間將雞蛋打入碗內 , 放入鑊中煎至熟透及兩面金黃色

5. 盛起待涼切塊

6. 蔬菜倒去水份 , 茄子洗淨切成件後浸鹽水備用

7. 燒紅鑊 , 爆香薑片及蒜蓉 , 加入青椒 , 紅椒炒至微黃色

8. 再加入茄子炒至軟身

9. 再加入西蘭花及蘆筍拌勻炒幾分鐘 , 最後將蛋回鑊

10. 加少許蠔油調味拌勻片刻 , 熄火加入少許黑胡椒碎即可



 

雞蛋一定要煎到燶邊金金黃黃先好味呢 ^^


26 則留言:

  1. 好味又有營養. 我昨日買左豆漿, 一於今晚整玉子豆腐做晚餐. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 點呀 , 有冇整玉子豆腐呀 , 味道如何呢 ^^

      刪除
    2. 味道好食, 不過吾知點解一煎就爛. >.<

      刪除
    3. 妳有冇將豆腐切件後放入雪櫃雪下佢 , 煎的時候要沾少許生粉或者麵粉先煎 , 用慢火慢慢煎就唔會黏底喇 ^^

      刪除
    4. 謝謝你, 等我再試試先. ^^

      刪除
  2. 多不同類型菜,有益喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪櫃經常有用剩的蔬菜 , 炒埋一整就唔駛煩 ^^

      刪除
  3. 好勁呀,清貨煮嘅野都咁靚咁吸引!

    回覆刪除
  4. 嘩, 你家雪櫃一定好大,隨手都有甘多款蔬菜係雪櫃,勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一d都唔大架 , 只係一般家庭雪櫃 , 不過平時見平就定放入雪櫃 , 買下買下就咁多呢

      刪除
  5. 全部都係雪櫃搵出來的材料 , 都可以烹調一味咁有營養的雜菜 , 真犀利呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁講喇 , 只係亂炒一通咋

      刪除
    2. 亂炒一通都可以咁吸引,真係服左妳囉,如果我的廚藝有妳一半,我相信我老公一定開心死

      刪除
    3. 其實我以前初初入廚的時候煮野都好難食架 , 只不過經過咁多年煮得唔好都變好姐

      刪除
  6. 回覆
    1. 原來黃師奶都喜愛食西蘭花 , 咪同袁生一樣囉

      刪除
  7. 果然轉數快!個餸仲要營養均衡添~~

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......