2015年5月19日 星期二

酥炸鯪魚球




呢幾日天氣持續陰天 , 久唔久落下雨又行雷咁

令到人總是提不起勁

整個身體處於懶洋洋狀態中 ......



天氣令我無動力去街市買材料煮晚餐

亦無動力行去廚房拎起把刀煮晚餐

再加上頭痛 , 乾咳 , 鼻水 , 每月一次的不適

令我懶上加懶

但唔煮又會俾麻煩友投訴

其實唔止有人投訴 , 我自己本身都唔喜愛出街食或外賣

所以又係時候看看家裡有什麼材料可煮



上次整魚肉餅的時候還有魚肉剩下

剛巧發現還有幾隻冬菇及少量蝦米同芫茜

有咁多材料都可以整個簡單的鯪魚球做晚餐



炸好熱辣辣的鯪魚球當小食又得 , 拌飯又得

或者用來拌麵都好好味

等我留起幾粒放雪櫃 , 明日買幾條紅衫魚回來煲個魚湯

煮個米線當午餐先 ^^



材料 : 鯪魚肉 , 冬菇 , 蝦米 , 芫茜 , 雞蛋 (只用蛋黃) , 生粉 (沾魚球用)




冬菇浸軟切粒 , 蝦米浸軟切碎 , 芫茜少許洗淨切碎 , 少許洗淨剪短裝飾用 (可省略)


 

鯪魚肉加入雞蛋黃及鹽拌勻 , 再加入冬菇 , 蝦米 , 芫茜及醃料









拌勻後撻數十下至起膠 , 蓋上保鮮紙靜待30分鐘







將魚肉用手唧成球狀後用匙羹起出 , 每粒沾上生粉再靜置30分鐘








將魚球逐一放入油鑊內 , 先用慢火炸至微黃色盛起 , 靜置10分鐘後再放入油鑊內用中火慢慢炸至金黃色 , 盛起放上廚紙吸取油份即可










材料
鯪魚肉 , 冬菇 , 蝦米 , 芫茜 , 雞蛋 (只用蛋黃) , 生粉 (沾魚球用)

醃料
糖 , 胡椒粉 , 酒 , 油



做法
1. 冬菇浸軟切粒 , 蝦米浸軟切碎

2. 芫茜少許洗淨切碎 , 少許洗淨剪短裝飾用 (可省略)

3. 鯪魚肉加入雞蛋黃及鹽拌勻 , 再加入冬菇 , 蝦米 , 芫茜及醃料

4. 拌勻後撻數十下至起膠 , 蓋上保鮮紙靜待30分鐘  

5. 將魚肉用手唧成球狀後用匙羹起出 , 每粒沾上生粉再靜置30分鐘 

6. 將魚球逐一放入油鑊內 , 先用慢火炸至微黃色盛起

7. 靜置10分鐘後再放入油鑊內用中火慢慢炸至金黃色
 

8. 盛起放上廚紙吸取油份 , 上碟後放上芫茜裝飾即可 




金金黃黃的酥炸鯪魚球好吸引呢 ^^


24 則留言:

  1. 係呀係呀!回南天,又落雨好似做咩都提唔起勁咁!
    不過...見到袁太美味菜餚,立即精神返哂,仲令到我肚餓添...明明o岩o岩先食完飯!.... XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種天氣真係好討厭 , 雨落極都唔停咁 , 哎呀 , 不得了呢 , 又肚親小高添

      刪除
  2. 我都好怕濕熱感覺~~
    哩個我有時出街都會食,因為懶係屋企開油鑊:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近的天氣真係好討厭 , 一年四季我都喜愛開鑊炸野

      刪除
  3. 我都好怕這種天氣,又濕又焗,洗好的衫又永遠都唔乾,足料的鯪魚球好味喎

    回覆刪除
  4. 呢個星期都唔好天~星期四五仲話大雨~真係搞到個人冇咩心情呢~

    回覆刪除
  5. 好多料呀...le兩日要去大酒店送別一位世伯....連食都冇心情呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望呢位世伯去了另一世界開開心心

      刪除
  6. 今日下午都傾盆大雨,有傘都濕晒呀,袁太呢個鯪魚球超足料兼且好香口

    回覆刪除
  7. 病時我唔敢食炸嘢架,怕開始咳

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔理架 , 就算病到七彩我都會食架 ^^

      刪除
  8. 天氣熱,唔想炸嘢,我嚟妳度開餐呀!

    回覆刪除
  9. 開始到左C9們, 煮完都無胃口食既天氣啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時係廚房煮到出晒汗 , 開飯的時候真係冇晒胃口 ><

      刪除
  10. 袁太,小心身子呀,
    你成日嚟關心芙芙,叫芙芙小心身體,
    你自己就病咗,芙芙都要好似老人家好長氣咁叫你,
    小心身體呀,小心身體呀~
    見到炸鯪魚球,就會諗起蜆介鯪魚球呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙請放心 , 袁太已經冇事喇 , 老虎都打得抵一隻咁多 , 蜆介鯪魚球都好好味架 , 我都唔介意芙芙好似老人家咁長氣架 ^^

      刪除
  11. 袁太,呢幾日天氣差到爆,出入冷氣地方,小心點。蜆介鯪魚球,其實cici最鍾意食蜆介

    回覆刪除
  12. 今日終於有太陽 , 心情都好dd呢 ^^

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......