2015年5月27日 星期三

鮑汁花生炆單骨雞翼




昨日係街市見到大大隻雞翼到貨

急不及待買了兩磅回來 , 不過兩磅份量的雞翼

對我來說要分兩次煮 ......



起初已想好用一磅用來煎雞翼

魚露雞翼 , 五香雞翼等等 ......

但後來發覺百寶箱的鮑汁買左咁耐都未開過

而且快要死亡 (快過期)

咁就轉用炆的方法煮雞翼 , 其餘一磅份量的雞翼

留待下次再煎吧



其實炆雞翼相當簡單同方便

一早炆好由佢浸 , 食前再翻煮就可以

雞翼又滑又入味

另外袁太加上花生一齊炆 , 我同袁生就至愛吃花生呢



呢個花生炆雞翼可以當小食

拌飯或者用鮑汁料撈麵都一流

由於今次的雞翼大大隻 , 剪開一半做成單骨雞翼

食時會更加方便呢 ^^



材料 : 雞中翼 , 花生 , 鮑汁 , 薑片 , 蔥段 , 冰糖




雞中翼沖洗乾淨後用廚紙抹乾水份放入大碗內 , 加入少許鹽及胡椒粉拌勻醃30分鐘








花生浸水30分鐘後洗淨瀝乾水份備用




燒紅鑊 , 爆香薑片及蔥段 , 加入雞翼快炒至轉色







再加入花生拌勻 , 加入調味料及冰糖拌勻炒幾分鐘 , 加入約3碗水份量拌勻










用中火煮滾 , 蓋上蓋轉慢火炆15分鐘 , 熄火焗30分鐘








最後將材料連汁轉入細煲中 , 浸約1小時再入味 , 食前煮熱即可






材料
雞中翼1磅 (約14隻) , 花生 , 薑片 , 蔥段 , 冰糖1粒 (中size)

調味料
鮑魚汁3湯匙 , 蠔油1湯匙 , 生抽 , 老抽



做法
1. 雞中翼沖洗乾淨後用廚紙抹乾水份放入大碗內

2. 加入少許鹽及胡椒粉拌勻醃30分鐘 

3. 花生浸水30分鐘後洗淨瀝乾水份備用

4. 燒紅鑊 , 爆香薑片及蔥段 , 加入雞翼快炒至轉色 

5. 再加入花生拌勻 , 加入調味料及冰糖拌勻炒幾分鐘

6. 加入約3碗水份量拌勻 

7. 用中火煮滾 , 蓋上蓋轉慢火炆15分鐘 , 熄火焗30分鐘

8. 最後將材料連汁轉入細煲中 , 浸約1小時再入味 , 食前煮熱即可




雞肉滑滑入晒味 ~yummy呢~ ^^


22 則留言:

  1. 我好鐘意食雞翼架 ~ 仲有冇剩呀 ~

    回覆刪除
  2. 去飲茶呢個已經係特點,自己整抵食好多

    回覆刪除
  3. 鮑汁炆的餸菜 , 我最愛 ~~

    回覆刪除
  4. 無論花生或雞翼都炆到入味 ~ 唔錯

    回覆刪除
  5. 嘩嘩嘩!好正呀...鮑汁下飯更正呀!^^

    回覆刪除
  6. 咁好餸,我要嚟黐餐呀!

    回覆刪除
  7. 好正啊, 用來餸麵都好好食!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我試過用鮑汁撈蝦子麵 , 正架 ^^

      刪除
  8. 袁太妳好,我昨晚都跟食譜整,非常好味,我老公仲用汁料撈粗麵食,還說好味,謝謝袁太的分享

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......