2015年6月5日 星期五

爆炒雞腎唐生菜




上星期去急凍店買了幾個火雞腎

本應假日時候想整個涼拌雞腎俾袁生涼下 , 消下暑

點知昨日俾他否決了 ......



麻煩友話唔太喜愛食涼拌 (除涼拌雞絲外)

仲話預期用火雞腎整涼拌 , 不如用來炒 , 炒我會食架

好 . 好 . 好 , 你話炒咪炒囉 (袁太心中極為不滿)



其實對我來說炒雞腎都好好味既

簡簡單單用上配料四寶 (薑 , 蒜頭 , 乾蔥頭 , 蔥)

拍碎切片切段放入鑊爆香

我就最愛食這些配料



見百寶箱有生菜剩下 , 應該上次整魚蛋的時候用剩

將生菜切細片放入鑊中一同炒香

嘩 ...... 真係好好味呢



炒左一大碟 , 唔駛5分鐘已經清晒成碟

雞腎爽爽脆脆又夠香 , 好味 ^^



材料 : 火雞腎 , 唐生菜 , 薑 , 洋蔥 , 蒜頭 , 乾蔥頭 , 蔥



火雞腎洗淨抹乾水份去筋切成菊花狀 , 放入大碗內加入醃料醃1小時






薑去皮切片 , 洋蔥去皮切件 , 蒜頭 , 乾蔥頭去衣拍碎 , 蔥段切段 , 唐生菜洗淨切細片




   
燒紅鑊 , 爆香薑片 , 蒜頭 , 乾蔥頭及蔥段有香味 , 加入雞腎 , 贊少許酒 , 快炒至雞腎轉色









再加入生菜炒幾分鐘 , 下少許生抽及鹽調味拌勻 , 炒至生菜熟透即可








材料
火雞腎3個 , 唐生菜 , 薑 , 洋蔥1個 , 蒜頭8粒 , 乾蔥頭6粒 , 蔥



做法
1. 火雞腎洗淨抹乾水份去筋切成菊花狀 , 放入大碗內加入醃料醃1小時

2. 薑去皮切片 , 洋蔥去皮切件

3. 蒜頭 , 乾蔥頭去衣拍碎 , 蔥段切段

4. 唐生菜洗淨切細片

3. 魚肉放入保鮮袋內封口 , 壓平放入冰箱冷藏1小時

4. 生菜洗淨切絲 , 小棠菜洗淨切粒

5. 燒紅鑊 , 爆香薑片 , 蒜頭 , 乾蔥頭及蔥段有香味

6. 加入雞腎 , 贊少許酒 , 快炒至雞腎轉色

7. 再加入生菜炒幾分鐘 , 下少許生抽及鹽調味拌勻

8. 炒至生菜熟透即可
 



簡單快靚正的炒雞腎 , 絕對送飯一流 , 不過大家有冇發覺食譜有問題存在呢 ^^ (答案係炒起先知原來冇落洋蔥呀~~~)


23 則留言:

  1. 炒雞腎好味呀,又會咁大頭蝦唔記得落洋蔥

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近成日都係咁 , 煮好晒先至見到未落的材料向我揮手 ^^

      刪除
  2. 唔放洋蔥都唔會影響味道 . 依然好吸引好惹味

    回覆刪除
  3. 嘻嘻!我個人覺得雞腎用來炒係最好味架!香口好多....yummy...

    回覆刪除
  4. 我老公都幾鐘意食雞腎,等我明日放假買來煮煮,希望老公鐘意食

    回覆刪除
    回覆
    1. 到最後妳有冇煮到呀 , 妳老公喜愛食嗎 ???

      刪除
    2. 當然有,老公好鐘意食

      刪除
    3. ~哈~妳老公喜愛就好了 ^^

      刪除
  5. 我有時都似發夢咁,煮完先發覺有啲嘢唔記得落

    回覆刪除
  6. 我都整過雞腎, 不過家人麻麻地, 可能細路仔牙力吾夠.. 嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似我媽咪咁 , 牙力唔多好 , 我有時煮雞腎俾佢都係食得一兩舊咋

      刪除
  7. 火雞腎日常都整涼拌多,好多會用來炒,驚老公唔喜歡

    回覆刪除
  8. 幾时都話你係好老婆~乜都就老公~!

    回覆刪除
  9. 我通常整醉雞腎,未試過熱食呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都整涼拌蛋架 , 都好少會炒 , 但發覺用來炒好爽口好好味架

      刪除
  10. 袁太,呵呵…我再次請問呢個既醃料又係咩啊?唔該曬!!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......