2015年5月14日 星期四

蒜蓉萵苣炒椒鹽豬扒




前幾日袁太屋企對開馬路發生車禍

一輛私家車在迴旋處失控 , 撞爛圍欄後再摌上行人路

當時正值夜晚六點幾 , 絕對係放工時間 ......



平時呢條路都好多人放狗

而袁太平時買完餸都好喜愛行這條路回家

因我份人最怕兜路行呢

發生呢單車禍後 , 袁生好長氣日日提醒我

記得行商場天橋過 , 唔好再行個條行人路喇

如果妳有咩事 , 叫我點算呀 , 當我開始有少許感動之際



袁生就話 : 咁以後冇妹仔俾我用喇

~哼~ 雖然聽完呢句說話有少許唔順氣

但我知袁生一定係關心我呢



最近每次去街市都見到好多太太們買萵苣

袁太都買左條回家 , 想簡簡單單蒜蓉炒

不過又發現百寶箱有兩塊大豬扒肉

將豬扒拍鬆兩面再醃好 , 沾上麵粉煎一煎

再加椒鹽調味 , 好香口



而且加埋洋蔥 , 辣椒 , 萵苣炒埋一碟

絕對好好送飯呢 ^^



材料 : 萵苣 , 梅頭豬扒肉 , 黃洋蔥 , 紫洋蔥 , 辣椒 , 雞蛋 , 五香粉 , 蒜頭




萵苣去皮切條 , 蒜頭剁成細粒 , 辣椒切粒 , 黃洋蔥 , 紫洋蔥分別去皮切幼條 , 雞蛋打出備用




豬扒肉洗淨拍鬆兩面後切細塊 , 加入醃料拌勻 , 蓋上保鮮紙醃2-3小時








燒紅鑊 , 爆香蒜粒 , 加入萵筍快手炒至軟身 (約5分鐘) , 加少許鹽拌勻調味盛起





 

將醃好的豬扒肉沾上麵粉 , 放入鑊中煎至兩面金黃色後 , 盛起用廚紙吸取過多油份 , 原鑊放入辣椒粒及洋蔥炒至有香味及洋蔥軟身 , 將豬扒肉回鑊 , 灑上適量椒鹽調味拌勻炒幾分鐘














最後將蒜蓉萵苣回鑊拌勻快手約1分鐘即可









材料
萵苣1條 , 梅頭豬扒肉2大塊 , 黃洋蔥1個 , 紫洋蔥1個 , 辣椒1條 , 雞蛋1隻 , 五香粉1茶匙 , 蒜頭



做法
1. 萵苣去皮切條 , 蒜頭剁成細粒 , 辣椒切粒

2. 黃洋蔥 , 紫洋蔥分別去皮切幼條 , 雞蛋打出備用

3. 豬扒肉洗淨拍鬆兩面後切細塊 , 加入醃料拌勻 , 蓋上保鮮紙醃2-3小時

4. 燒紅鑊 , 爆香蒜粒 , 加入萵筍快手炒至軟身 (約5分鐘)

5. 加少許鹽拌勻調味盛起

6. 將醃好的豬扒肉沾上麵粉 , 放入鑊中煎至兩面金黃色後

7. 盛起用廚紙吸取過多油份

8. 原鑊放入辣椒粒及洋蔥炒至有香味及洋蔥軟身 , 將豬扒肉回鑊

9. 灑上適量椒鹽調味拌勻炒幾分鐘

10. 最後將蒜蓉萵苣回鑊拌勻快手約1分鐘即可 




如果加埋炸蒜就更完美呢 , 不過剛巧用完了 ^^


28 則留言:

  1. 袁太要小心啲呀,都係行返安全啲嘅路好啲
    萵苣係咩黎架?
    椒鹽豬扒正呀,我想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個條路都好安全架 , 只不過唔知點解架車可以摌上去囉 , 萵苣好難講係咩野 , 我只係知道有益呢

      刪除
  2. 六點幾好多人都趕著回家,摌上行人路真係好大件事,有冇撞到人或受傷,椒鹽豬扒炸或煎都好好味,仲要配埋洋蔥就更美味

    回覆刪除
    回覆
    1. 慶幸沒有人行過 , 冇人受傷 , 洋蔥配豬扒真係拌飯一流架

      刪除
  3. 萵苣我只食過一次,老公唔鐘意,之但是椒鹽豬扒就好啱口味,希望沒人受傷就好了

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心吧 , 沒有人受傷 , 椒鹽豬扒送飯好味架

      刪除
    2. 沒有人受傷就好了

      刪除
    3. 係呀 , 真係好好彩 , 如果真係撞到人 , 相信一定凶多吉少

      刪除
  4. 豬扒配菜我都啱架,以後要聽袁生話啦.

    回覆刪除
  5. 整架私家車上左行人路嗎...有沒有人受傷,豬扒煎完再加椒鹽,真係惹味好多好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 慶幸沒人受傷 , 加左椒鹽真係好味好多呢 ^^

      刪除
    2. 最重要真係沒人受傷,袁太以後要行安全的路呀

      刪除
    3. 我而家都行商場天橋過 , 好安全

      刪除
  6. 我都好鐘意食椒鹽~如椒鹽鮮魷,椒鹽豆腐都好鐘意~不過椒鹽配豬扒都好惹味

    回覆刪除
  7. 豬扖我鐘意食,袁生都係鍚你姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知袁生關心我 , 但有時真係好長氣 ~~~

      刪除
  8. 無食過萵苣,又唔想識整><
    不過睇完袁太分享,有機會試下先~~

    回覆刪除
  9. 袁生除咗關心你~仲錫哂你啦~~SO SWEET!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一時時喇 , 一時就好好既 , 一時就話知妳囉 ^^

      刪除
  10. 袁太,袁生好錫你呢,
    萵苣真係幾好食,不過芙芙就好少食,
    用嚟炒更加未食過,有機會要試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 萵苣簡簡單單用蒜蓉炒已經好好味呢

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. 袁太,晚安啊!請問豬扒醃料係咩啊?

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......