2015年7月3日 星期五

油鹽水粉絲煮蜆




海鮮類別 , 只有大大粒帶子同蜆係袁生最愛

奈何帶子我就麻麻地

蜆都只係一般喜愛 , 不過袁生陪我去街市買餸時

剛巧花甲剛剛運到 , 就提出買少少回家煮

喂喂喂 ...... 係咪要停一停 , 諗一諗先呢 ......



袁生即時黑起塊面

我只可以解釋 ~你唔好唔記得每次食親蜆都會腳痛嗎~

我唔係唔想買 , 只怕你食完之後唔知會點姐

點知袁生一D都唔怕 , 話食完先算喎

既然佢自己都唔怕 , 咪買少少回家

咁請問大少爺想點煮法呢 

豉椒炒 ??? 滾湯 ??? 還是清蒸呀 ???

袁生三種做法都唔選 , 自己提議用油鹽水煮 , OK沒有問題



油鹽水做法好簡單 , 亦可以保存蜆蜆的鮮甜味

最重要當然加埋粉絲一齊煮

粉絲吸收汁料味道 , 好鬼美味呢



唔知袁生係太耐冇食蜆還是袁太煮得好味呢

見佢係咁食 , 食到唔停口

我就放長雙眼睇下麻煩友呢幾日會唔會腳痛

痛唔好怨我 ^^ 



材料 : 花甲 , 粉絲 , 白胡椒粒 , 大頭菜 , 薑 , 辣椒 , 乾蔥頭 , 芹菜



花甲洗淨放入大碗內 , 加入水及鹽拌勻浸2小時 , 大頭菜 , 薑分別切絲 , 乾蔥頭去衣 , 辣椒分別切粒 , 芹菜洗淨切段 , 留少許芹菜葉裝飾 ,粉絲浸軟備用






燒紅鑊 , 加約3湯匙油燒熱 , 放入白胡椒粒 , 辣椒粒 , 乾蔥粒 , 少許鹽爆香 , 再加入大頭菜絲及薑絲拌勻炒片刻






   
加入約3碗份量的熱水 , 拌勻蓋上蓋用中火煮10分鐘至出味 , 放入花甲及粉絲拌勻用中火煮3分鐘至花甲開口













熄火加入芹菜及少許麻油拌勻 , 盛起放在碟後加入芹菜葉裝飾即可










材料 
花甲大半斤 , 粉絲1扎 , 白胡椒粒 , 大頭菜1片 , 薑 , 辣椒1隻 , 乾蔥頭1粒 , 芹菜2扎



做法
1. 花甲洗淨放入大碗內 , 加入水及鹽拌勻浸2小時

2. 大頭菜 , 薑分別切絲 , 乾蔥頭去衣 , 辣椒分別切粒

3. 芹菜洗淨切段 , 留少許芹菜葉裝飾 ,粉絲浸軟備用

4. 燒紅鑊 , 加約3湯匙油燒熱 , 放入白胡椒粒 , 辣椒粒 , 乾蔥粒 , 少許鹽爆香

5. 再加入大頭菜絲及薑絲拌勻炒片刻

6. 加入約3碗份量的熱水 , 拌勻蓋上蓋用中火煮10分鐘至出味

7. 放入花甲及粉絲拌勻用中火煮3分鐘至花甲開口 

8. 熄火加入芹菜及少許麻油拌勻 , 盛起放在碟後加入芹菜葉裝飾即可




蜆肉鮮甜 , 粉絲又入晒味 , 好味道呢 ^^


28 則留言:

  1. 我通常都用豉椒炒多~油鹽水未煮過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以往都係用豉椒炒 , 豉椒炒係最好味 , 不過油鹽水都唔差架

      刪除
  2. 蜆呀蜆,無論點煮小高都愛,好吸引呢 ~

    回覆刪除
  3. 望見已經好想食,等我去街市碰運氣看看有冇靚蜆賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 點呀 , 買唔買到靚蜆呢

      刪除
    2. 今日買到,而家整緊今晚做晚餐

      刪除
    3. 絕對啱口味,我老公極說好味,兩口子買左1斤都唔夠食,老公叫我下次買斤半

      刪除
  4. 我對海鮮本身有敏感,雖然見到已經流口水,不過可惜唔食得

    回覆刪除
  5. YUMMY YUMMY, 我娘家都好鍾意油鹽水煮海鮮呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 用油鹽水煮 , 蜆蜆可以保存鮮味 , 唔錯呢

      刪除
  6. 用油鹽水煮簡單又好味呀

    回覆刪除
  7. 袁太,我嘅至愛花甲呀~~~

    回覆刪除
  8. 我好耐無食過蜆啦~~搵日食下先:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好耐冇煮過蜆 , 一煮就停唔到手 , 今晚又食蜆呢 ^^

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......