2015年10月10日 星期六

[10.10] 結婚五週年




轉眼間 , 袁生袁太結婚已有五年了

五年的時間話長唔長 , 話短唔短

我們依然久唔久就嘈下交 , 你罵下我 , 我打下你咁

都沒有太大改變

或者這就是我們的相處方式

希望從今以後我們依然恩恩愛愛 , 一起慶祝以後的結婚紀念日

老公 "我愛你呢" , 嫁左俾你我覺得好幸福 , 好感恩

不過你都唔差 , 娶到我你仲幸福

養到你肥肥白白 , 幸福到好過中六合彩 ~哈 ... ~






34 則留言:

  1. 恭喜你們, 日日都sweet, sweet. ^^

    回覆刪除
  2. Happy anniversary ~~~~~~ 祝袁生同袁太永遠都咁甜蜜快樂! 希望快啲有你哋嘅愛情結晶品

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜!祝你哋日日都咁甜甜蜜蜜!

    回覆刪除
  4. 恭喜恭喜!天天甜蜜快樂!

    回覆刪除
  5. 祝袁生袁太日日sweet sweet,幸福滿瀉

    回覆刪除
  6. 我都覺得袁生好幸福,經常有好野食,祝你們永遠甜甜蜜蜜

    回覆刪除
  7. 恭喜,日日都甜蜜~sweet sweet~

    回覆刪除
  8. sweet sweet ~ 袁太,Happy10.10,祝你們結婚五周年快樂 ~

    回覆刪除
  9. 祝結婚5周年快樂呀~~ 繼續開開心心、甜甜蜜蜜每一天~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Helen , 如果袁生唔激我就日日都好開心呢

      刪除
  10. Happy anniversary祝小倆口幸福快樂一生一世

    回覆刪除
  11. 恭喜!恭喜!幸福快樂,日日都咁開心

    回覆刪除
  12. 恭喜晒!好sweet!
    原來我既結婚紀念日遲你兩日..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Mary , 原來大家的紀念日咁接近呢 , 妳係邊年結婚架

      刪除
    2. 我係02年結,成13年...哎呀...好老呀><

      刪除
    3. 唔老唔老 , 一d都唔老 ^^

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......