2015年10月29日 星期四

貢梨准山圓肉百合粟米豬展湯




剛剛病好 , 但喉嚨還有少許唔舒服

又要走去街市買材料煲湯潤一潤先得

閒時愛用生果煲水或煲湯的我 , 今次唔用蘋果 , 唔用雪梨

選擇了它 ~貢梨~ ......



唔知大家有冇試過用貢梨煲湯呢 ???

袁太就曾經煲過一次 , 簡單配上粟米同排骨煲 , 好清甜美味

貢梨俾雪梨還要甜 , 而且煲完的貢梨好嫩滑

當湯渣食埋都得

本應想簡單用貢梨煲素湯 , 但袁生話我最近都係煲素湯為主

好掛住肉湯的味道喎



既然袁生想飲肉湯 , 咁就加舊豬展落去煲

再配上准山圓肉百合 , 粟米及紅棗

唔駛袁太多講 , 大家都可以估到啖湯有幾好味呢



煲左一大煲都好快清晒 , 下次一定要再買貢梨煲湯先得

我都好快手推介左呢款湯水俾媽咪 , 奶奶同其他朋友仔喇

如果大家見到有貢梨賣

都買番幾個用來煲湯試下呢 ^^



材料 : 貢梨 , 准山 , 圓肉 , 百合 , 粟米 , 紅棗 , 豬展




豬展出水後沖洗乾淨 , 粟米切段 , 百合洗淨 , 紅棗去核 , 准山圓肉放入大碗內沖一沖洗 , 貢梨去皮去芯切件後浸水備用







煲內放入粟米 , 紅棗  ,豬展 , 加入適量水用中火煲30分鐘至滾






再加入准山 , 圓肉及貢梨肉拌勻 , 繼續用中火煲15分鐘後蓋上蓋轉慢火煲2 1/2小時








再加入百合用慢火煲30分鐘 , 將豬展盛起用叉撕成絲放回湯中 , 轉用中火煲多10分鐘 , 最後加少許鹽調味即可










 
材料
貢梨3個 , 准山 , 圓肉 , 百合1包(4個) , 粟米1條 , 紅棗4粒 , 豬展



做法
1. 豬展出水後沖洗乾淨 , 粟米切段 , 百合洗淨 , 紅棗去核

2. 准山圓肉放入大碗內沖一沖洗

3. 貢梨去皮去芯切件後浸水備用

4. 煲內放入粟米 , 紅棗  ,豬展 , 加入適量水用中火煲30分鐘至滾

5. 再加入准山 , 圓肉及貢梨肉拌勻

6. 繼續用中火煲15分鐘後蓋上蓋轉慢火煲2 1/2小時

7. 再加入百合用慢火煲30分鐘 , 將豬展盛起用叉撕成絲放回湯中

8. 轉用中火煲多10分鐘 , 最後加少許鹽調味即可




清甜美味的貢梨湯 , 一飲就令人愛上呢 ^^


26 則留言:

  1. 用貢梨煲湯我又未飲過喎,相信一定好甜好潤

    回覆刪除
  2. 你超細心呀,仲拆埋肉絲添。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁生唔鐘意成舊肉食架 , 將舊豬展撕成絲 , 佢就食得方便d喇

      刪除
  3. 等我找找貢梨先, 我家有整其他材料呢. ^^

    回覆刪除
  4. 我這邊街市好似有貢梨賣,我又要煲來飲呀

    回覆刪除
  5. 未試過用貢梨煲,看來也不錯呢~

    回覆刪除
  6. 明日又開始涼,用梨煲湯真夠潤

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日涼得來又有太陽 , 這種天氣唔錯呢

      刪除
  7. 袁太,我都買咗雪梨,聽日煲湯

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......