2015年12月26日 星期六

西式火雞殼濃湯


 


大家剛過的聖誕假期有咩好節目呢 ???

袁生袁太依然同往幾年前一樣待在家中hea , 不過今年有少許不同

是一個沒有豬豬陪伴的第一個聖誕節 (又流淚了) ......



講開豬豬 , 袁太想同大家分享一些事情

話說袁生前一星期夢見一個境像 , 一個地方有好多狗狗開開心心奔跑

但人係過不到去呢 , 只停留在唯一的地方

突然有隻狗跑向袁生面前 , 就是豬豬了

袁生同豬豬講 , 得閒番多d屋企 , 我地好掛住你 , 點知 ...

豬豬好串咁講 ~得喇 , 知喇~ , 哈 , 這隻一定係豬豬

符合豬豬生前串串貢的樣子同性格 , 袁生一路講我一路喊

需要我唔知係袁生日有所思而產生還是怎樣

如果是真的 , 豬豬現在一定生活得好開心 , 好快樂 , 亦係我們最安慰的地方



說回主題吧 , 大家聖誕節有冇食火雞的習慣

我就冇呢 , 都係簡單煮下西式晚餐就當慶祝

不過媽咪今年俾左火雞殼同火雞肉我

火雞殼可能之前焗過 , 味道好香 , 用來煲湯一定香濃美味



簡簡單單加西式湯的基本材料

~南瓜 , 薯仔 , 西芹 , 洋蔥 , 甘旬等等~ 爆炒下佢

再加火雞殼 , 熱水煲佢兩粒鐘 , 雖然係火雞殼

但依然仲有好多雞肉 , 將雞肉去骨加入湯中拌勻 , 焗下佢就攪掂

飲用前煲熱再加少許鹽及黑胡椒粒就得

真係美味又飽肚呢 ^^



材料 : 火雞殼 , 南瓜 , 西芹 , 薯仔 , 洋蔥 , 甘旬





火雞殼放入煲內加入水蓋過雞殼 , 用中火出一出水 , 盛起放入大碗內沖洗去碎骨 , 南瓜切細件 , 甘旬去皮切厚片 , 薯仔去皮切粒 , 洋蔥去皮切大件 , 西芹去纖維切段 , 西芹葉留起裝飾 (可省略)









煲內加少許油燒熱 , 加入西芹 , 甘旬片爆香 , 再加入洋蔥炒至微軟身 , 陸續加入南瓜及薯仔拌勻












加入火雞穀及熱水拌勻煮滾後用中火煲15分鐘 , 轉慢火蓋上蓋煲2小時










2小時後將火雞殼取出 , 起出雞肉回煲內加少許鹽調味拌勻 , 用中火再煲滾後熄火蓋上蓋焗30分鐘 , 盛起放入碗或杯內 , 加入西芹葉或芹菜葉裝飾 , 最後灑上少許黑胡椒粒即可













 
材料
火雞殼1/2隻 , 南瓜1/4邊 , 西芹 , 薯仔2個 , 洋蔥1個 , 甘旬1條



做法
1. 火雞殼放入煲內加入水蓋過雞殼 , 用中火出一出水

2. 盛起放入大碗內沖洗去碎骨

3. 南瓜切細件 , 甘旬去皮切厚片 , 薯仔去皮切粒 , 洋蔥去皮切大件

4. 西芹去纖維切段 , 西芹葉留起裝飾 (可省略)

5. 煲內加少許油燒熱 , 加入西芹 , 甘旬片爆香 , 再加入洋蔥炒至微軟身

6. 陸續加入南瓜及薯仔拌勻

7. 加入火雞穀及熱水拌勻煮滾後用中火煲15分鐘 , 轉慢火蓋上蓋煲2小時 

8. 2小時後將火雞殼取出 , 起出雞肉回煲內加少許鹽調味拌勻

9. 用中火再煲滾後熄火蓋上蓋焗30分鐘

10. 盛起放入碗或杯內 , 加入西芹葉或芹菜葉裝飾 , 最後灑上少許黑胡椒粒即可 




用火雞殼煲湯都係第一次 , 好喜歡這種濃濃的味道呢 ^^






火雞殼煲完湯後起埋雞肉 , 其實仲有冇其他用途呢 ???


22 則留言:

  1. 呢個湯真係好應節。
    袁太唔好喊啦!豬豬都話知你地掛住佢..

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果袁生夢到係事實的話,豬豬現在係新環境過得好開心,我就開心呢,我都係第一次用火雞殼煲湯,估不到用火雞殼煲湯係好香呢

      刪除
  2. 這個湯good idea, 又好味又無浪費. :)

    回覆刪除
  3. 原來火雞殼都可以煲出咁正的湯水喎,好吸引呀

    回覆刪除
  4. 袁生袁太聖誕快樂,呢個火雞殼湯睇落香濃美味

    回覆刪除
    回覆
    1. merry christmas mickey , 祝妳2016繼續開開心心

      刪除
    2. 新年快樂呀袁生袁太,祝妳們2016年繼續開開心心,甜甜蜜蜜

      刪除
    3. 我都祝Mickey妳係2016年開開心心,工作順利,身體健康

      刪除
  5. 我哋都有D 火雞剩咗~家下用黎夾包做早餐呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽咪都有俾火雞肉我,不過我用來整左中式炒飯

      刪除
  6. 見過的應節食譜中,呢個感覺幾新鮮,因為坊間唔少都係教煎扒、焗火雞果D咁,比較少教用火雞黎整湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見d火雞殼咁香,唔捨得掉左佢咁浪費,咪攞黎整湯囉^^

      刪除
  7. 呢款湯好吸引,袁太真係唔會浪費所有食材,好讚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見d火雞殼咁香,唔捨得掉左佢咁浪費呢

      刪除
  8. 袁太,遲來的merry christmas,用火雞殼煲湯都係第一次見,感覺好美味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見d火雞殼咁香,唔捨得掉左佢咁浪費呢 , merry christmas & happy new year

      刪除
    2. 祝袁生袁太2016繼續開開心心,甜甜蜜蜜,繼續同大家分享無限煮意

      刪除
    3. 祝Eva2016年工作順利,身體健康,開開心心

      刪除
  9. 嘩 ~ 呢個西湯好足料呀!一定好正....小高又要!^^
    袁太,新一年新開始,好的東西會接踵而來的 ~ Happy 2016 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高想飲一定有呢,小高2016年家裡添新成員,袁太真係好登妳開心,希望2016到袁太有喜事呢

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......