2016年9月30日 星期五

[滋潤孖寶] 蘋果雪耳紅棗水 , 羅漢果貢梨茶




前兩日好好太陽 , 呢幾日又天蔭蔭 , 好似想落雨 , 感覺有少許熱又有少許秋涼之際 , 夜晚開冷氣 , 袁生將溫度較到鬼死咁低 , 令袁太凍冰冰之餘 , 每朝起床喉嚨仲超乾 , 又要煲滋潤飲品潤一潤 ......



中秋過後 , 雪櫃還剩下好多水果 ,有蘋果 , 貢梨 , 火龍果等等 ...... , 既然冇人食 , 咁袁太就唔客家拎去煲水飲 , 蘋果簡簡單單配搭雪耳及紅棗 , 煲好再加少少冰糖調味 , 味道甜甜地又潤又好味 , 不過袁生平日唔多喜愛雪耳同紅棗 , 兼佢地甜得滯喎 , 所以呢款紅棗水如無意外就會奉獻去我個肚內



另外貢梨會加羅漢果 , 生薏米 , 冰糖一齊煲 , 袁生食咁鬼多煙 , 最好飲羅漢果 , 只不過今次到袁太唔喜愛羅漢果喇 , 所以呢款貢梨茶就麻煩袁生清晒佢 , 兩款滋潤飲品 , 一人一款唔駛爭 ,  各有各飲 ~爽呢~



材料 : 蘋果 , 貢梨 , 紅棗 , 羅漢果 , 生薏米 , 雪耳 , 冰糖 , 隔篩




先煲紅棗水 , 將雪耳加水浸過面待軟身 , 蘋果去皮去芯後切件 , 紅棗去核 , 浸軟的雪耳撕成細塊 , 用水沖一沖洗及瀝乾水份








煲內逐一放入蘋果 , 紅棗及雪耳 , 加入適量水 , 用中火煲滾後蓋上蓋繼續用中火煲30分鐘 (期間小心滾瀉)











30分鐘後加入冰糖拌勻煮至溶 , 再熄火焗15分鐘 , 待涼後可熱飲或入玻璃樽放入雪櫃雪凍均可

 








再煲羅漢果茶 , 將貢梨洗淨去芯連皮切薄片 , 羅漢果弄碎 , 生薏米浸水10分鐘後沖洗乾潔及瀝乾水份 






煲內逐一放入貢梨片 , 羅漢果碎及生薏米 , 加入適量水用中火煲滾後 , 蓋上蓋轉慢火煲1小時 , 再加入冰糖拌勻轉用中火煲10分鐘至冰糖溶掉即可



















材料
蘋果3個 , 貢梨2個 , 紅棗8粒 , 羅漢果1個 , 生薏米 , 雪耳1個 , 冰糖 , 隔篩



做法
1. 先煲紅棗水 , 將雪耳加水浸過面待軟身 , 蘋果去皮去芯後切件 , 紅棗去核

2. 浸軟的雪耳撕成細塊 , 用水沖一沖洗及瀝乾水份

3. 煲內逐一放入蘋果 , 紅棗及雪耳 , 加入適量水

4. 用中火煲滾後蓋上蓋繼續用中火煲30分鐘 (期間小心滾瀉) 

5. 30分鐘後加入冰糖拌勻煮至溶 , 再熄火焗15分鐘

6. 待涼後可熱飲或入玻璃樽放入雪櫃雪凍均可

7. 再煲羅漢果茶 , 將貢梨洗淨去芯連皮切薄片 , 羅漢果弄碎

8. 生薏米浸水10分鐘後沖洗乾潔及瀝乾水份

9. 煲內逐一放入貢梨片 , 羅漢果碎及生薏米 , 加入適量水用中火煲滾後

10. 蓋上蓋轉慢火煲1小時 

11. 再加入冰糖拌勻轉用中火煲10分鐘至冰糖溶掉即可




我最喜愛煲好後立即飲碗熱的 , 待涼後入樽放雪櫃留待明天飲凍既呢 ^^


24 則留言:

  1. 兩款都唔錯呀,秋涼天氣一定要多多滋潤才得

    回覆刪除
    回覆
    1. 一到秋冬季,我一定會勁煲滋潤飲品

      刪除
  2. 我鐘意蘋果個款,唔係太鐘意羅漢果的味道

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我記得EE妳係唔鐘意羅漢果的味道呢

      刪除
  4. 我好喜歡蘋果雪耳紅棗水, 等我weekend 又煲先.

    回覆刪除
  5. 兩款果茶我都鍾意,很有益。不過真的不需要再加冰糖了。

    回覆刪除
  6. 羅漢果我唔啱,但係鍾意另外一款

    回覆刪除
  7. 兩款我都鐘意,不過紅棗水比較有興趣

    回覆刪除
  8. 兩款都潤,我兩款都鐘意

    回覆刪除
  9. 好潤!岩晒而家天氣!呢排嘴唇成日都乾到裂流血><

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......