2013年10月12日 星期六

雞絲碗仔翅 + 煎釀多寶 <附食譜>

~叮~叮~叮~又到街頭小食時間 ...

香港有好多出名的街頭小食,碗仔翅同煎釀三寶大部份人都會喜歡,雖然係市面上食會有風味多一些,但自己係屋企整都可以好好味,袁太的碗仔翅落足材料,有木耳,雞絲,甘旬絲,冬菇絲,粉絲 ...... 係咪好足料呢

另外煎釀寶寶都唔執輸架,有新鮮熱辣的煎釀多寶,有豆腐,青椒,紅腸,白茄子,冬菇同有用鯪魚肉整出來的炸魚蛋,袁生覺得自家製的煎釀寶寶好味D,因冇在街上買的咁油膩 !




雞絲碗仔翅 + 煎釀多寶
碗仔翅材料 : 甘旬<半條>,木耳,冬菇,粉絲<適量>,雞扒<1塊>,清雞湯<1L>
調味料 : 麻油,胡椒粉<少許>,老抽<適量>


做法 :
1. 冬菇,木耳浸至軟身後切成絲,粉絲浸至軟身瀝乾水份備用

2. 甘旬去皮切絲,雞扒洗淨隔水用大火蒸20分鐘後撕成絲

3. 煲內加入雞湯及適量水,滾後加入冬菇絲,木耳絲,甘旬絲煮約20分鐘

4. 加入雞絲及粉絲煮片刻,再加入調味料拌勻,最後加入生粉水埋茨即可


煎釀多寶材料 : 硬豆腐<1磚>,青椒<1個>,白茄子,紅腸<半條>,冬菇<數隻>,鯪魚肉<$25>
醃料 : 生粉,生抽,麻油,糖,胡椒粉<適量>


做法 :
1. 硬豆腐,白茄子,紅腸切厚件,冬菇浸至軟身抹乾水份,青椒去籽切件

2. 鯪魚肉加入醃料醃30分鐘

3. 將1/3份量的鯪魚肉搓成球狀成炸魚蛋形,將其餘材料掃上少許生粉

4. 將鯪魚肉釀在材料上備用

5. 燒紅鑊,將材料放入鑊中以半煎炸方法至金黃色即可

 

6 則留言:

  1. 好彩D魚肉冇加我既死敵入去....陳皮.....
    我食少少都知...
    碗翅勁多料呀~~~同出面既一樣~不過你呢個係係健康版....我要加醋加大量既胡椒粉.....哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔太好陳皮的味道,但有些食物一定要加埋陳皮先好味道呢,我以前食碗仔翅都喜愛加醋,不過現在只喜愛加麻油同胡椒粉!

      刪除
    2. 如果我阿娘擺陳皮入去....我就寧死不食.....100%都係....我贏~
      阿娘要改良個菜譜.....

      刪除
    3. 點解妳會咁討厭陳皮???少少份量都咁抗拒???

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......