2014年9月1日 星期一

魚露煎雞扒




~哈~ 今晚晚餐又來整雞雞 , 不過唔係雞翼

而係用大大塊雞扒

簡簡單單醃佢幾粒鐘 , 放入鑊中乾煎 ......



醃料又來用近期袁太廚房好熱門的調味料 ~魚露~

加入魚露 , 蒜蓉 , 乾蔥頭拌勻醃一醃佢

唔需要落油 , 用乾鑊煎 , 將雞油迫出

用雞油的香味煎雞扒兩面 , 盛起放在生菜上吸一吸取油份

就可以享用了



呢個煎雞扒係咪材料同做法都好簡單呢

除左簡單 , 仲好美味添 !!!



材料有三塊大大雞扒




將雞扒洗淨切大件 , 加入醃料拌勻醃5小時 (如唔夠時間 , 最少醃2小時才可落鑊煎)






醃好後放入鑊中煎至兩面金黃就可 (煎的時候唔需落油 , 將雞皮向下迫出油份 , 用雞油煎熟雞扒兩面)







材料
雞扒3塊 , 唐生菜

醃料
魚露 , 糖 , 老抽 , 蒜蓉 , 乾蔥粒



做法
1. 雞扒洗淨抹乾水份 , 加入醃料拌勻醃5小時 (如唔夠時間 , 最少醃2小時才可落鑊煎)

2. 燒紅鑊(不落油) , 將雞皮向下放入鑊中用中火煎至出雞油

3. 用雞油煎至雞扒兩面熟透至金黃色

4. 盛起放在生菜上吸取過多油份即可




簡單又美味的煎雞扒 , 雞皮煎到脆卜卜 , 我就至喜愛呢 ^^



14 則留言:

  1. 我地一家都好喜歡雞扒, 啖啖肉. ❤️

    回覆刪除
  2. 啖啖肉呀........岩哂我.....我可以K.O半碟......白飯另計....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁勁可以K.O半碟,咁白飯可以K.O幾多碗呢 ???

      刪除
  3. 雞扒我都鍾意整,不過我就通常會一大塊煎完先剪開一件件 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜愛大大塊雞扒煎完先切,不過袁生話切好一舊舊醃會有味d喎

      刪除
  4. 袁太,芙芙嚟啦,
    其實芙芙尋日已經睇到你呢個雞排,當時仲心諗,
    好香口好好味咁bor,不過睇完就冇留言,
    就要開工啦,而家偷偷哋留返個言俾你先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來芙芙咁忙,唔好意思阻住芙芙做野添 ^^

      刪除
    2. 唔阻唔阻,芙芙而家又得閒返d啦,
      又可以成日嚟探你啦,yeah~~

      刪除
    3. 得閒d都要休息多d呀,最近身體好番d未呢

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......