2018年10月1日 星期一

<美的免油健炸寶MF20B食譜> 鹹水角




大家平時去酒樓嘆一盅兩件 , 通常會點咩點心呢 ??? 蝦餃 ??? 燒賣 ??? 腸粉 ??? 鳳爪 ??? 奶皇包 ??? 還是叉燒包呢 ??? 其實以上全部都係袁太愛吃架 , 不過其中一類 , 袁太每次去酒樓必點既 , 當然係煎炸物喇 , 炸春卷 , 煎腐皮卷我統統都愛 , 還有一樣食物係超喜歡 , 就係 ......



煙煙UN UN 脆脆口的鹹水角 , 兒時跟家人去酒樓的時候 , 多數會同豆沙角 , 炸芋角併埋一碟 ,細個我只會吃豆沙角 , 不過現在反而只會食鹹水角 , 眼見廚房有糯米粉 , 有澄麵 , 冬菇 , 冰箱又有豬肉碎 , 又有蝦米 , 攪到袁太心思思想自家製鹹水角 , 只要去街市買韭菜 , 沙葛就得 



其實整鹹水角唔太難 , 將材料切切切 , 炒一炒 , 先炒好餡料再搓粉糰 , 以往袁太一定開鑊炸至金黃 , 不過今次袁太就用上美的免油健炸寶呢個好幫手 , 唔需要用油 , 大約15分鐘左右就一個個金金黃黃的鹹水角就完成喇 , 袁生當然係第一個試味的人 , 袁生評語好滿意 , 外面脆卜卜 , 內裡煙UN , 餡料都夠多 , 袁太今次整左8個 , 袁生好快速地已經食左3個落肚 , 在家自製炸物 , 當然係熱辣辣最好味 , 食完煎炸物 , 飲番杯茶消消滯 , 當然係袁太最愛飲的鐡觀音茶 , 茶包係奶奶之前俾既呢 ^^



材料 : 豬肉碎 , 冬菇(預先浸軟) , 蝦米(預先浸10分鐘至軟) , 沙葛 , 韭菜 , 雞粉 , 乾蔥頭 , 油 , 糯米粉 , 澄麵 , 胡椒粉 , 鹽 , 刮刀 , 麵棍 , 美的免油健炸寶(MF20B)




豬肉碎放入大碗內 , 加入雞粉及醃料拌勻靜待30分鐘 , 期間將冬菇切粒 , 蝦米切粒 , 冬菇水留起 , 乾蔥頭去衣切粒 , 沙葛去皮切粒 , 韭菜洗淨切粒











鑊中加入乾蔥粒爆香 , 加入冬菇粒 , 蝦米粒拌勻用中火炒數分鐘至有香味 , 逐一加入沙葛粒 , 韭菜粒 , 豬肉碎及約2湯匙冬菇水拌勻 , 繼續用中火炒至豬肉轉色熟透 , 冬菇水收乾即成餡料 , 盛起備用








 






澄麵加入40ml熱水拌勻成糰備用 , 另一邊將糯米粉放入大碗內 , 加入糖 , 油及55ml水拌勻 , 放入之前的澄麵糰 , 搓勻成粉糰 , 將粉糰分成數份 , 每份搓圓再用麵棍壓扁 , 加入適量餡料 , 黏緊封口 , 放入美的免油健炸寶內 , 用180C15分鐘至每面金黃色即可





























材料
豬肉碎$10 , 冬菇3隻(預先浸軟) , 蝦米(預先浸10分鐘至軟) , 沙葛1個 , 韭菜$3 , 雞粉 , 乾蔥頭2粒 , 油 , 糯米粉90g , 澄麵40g , 胡椒粉 , 鹽 , 刮刀 , 麵棍 , 美的免油健炸寶(MF20B)

醃料
雞粉 , 鹽 , 糖 , 胡椒粉 , 麻油



做法
1. 豬肉碎放入大碗內 , 加入雞粉及醃料拌勻靜待30分鐘 

2. 期間將冬菇切粒 , 蝦米切粒 , 冬菇水留起 , 乾蔥頭去衣切粒 , 沙葛去皮切粒 

3. 韭菜洗淨切粒

4. 鑊中加入乾蔥粒爆香 , 加入冬菇粒 , 蝦米粒拌勻用中火炒數分鐘至有香味 

5. 逐一加入沙葛粒 , 韭菜粒 , 豬肉碎及約2湯匙冬菇水拌勻 

6. 繼續用中火炒至豬肉轉色熟透 , 冬菇水收乾即成餡料 

7. 盛起備用

8. 澄麵加入40ml熱水拌勻成糰備用 

9. 另一邊將糯米粉放入大碗內 , 加入糖 , 油及55ml水拌勻 

10. 放入之前的澄麵糰 , 搓勻成粉糰 

11. 將粉糰分成數份 , 每份搓圓再用麵棍壓扁 , 加入適量餡料 , 黏緊封口 

12. 放入美的免油健炸寶內 , 用180C15分鐘至每面金黃色即可
 



自家製鹹水角當然要塞多多餡料 , 用美的免油健炸寶代替油炸方式 , 唔駛用咁多油之餘 , 感覺冇咁油膩 , 不過食完都要飲番杯茶消消滯呢 ^^





29 則留言:

  1. 你係唔係賣緊廣告呀? 點解篇篇都係美的乜, 美的物?
    本來都好喜歡睇你煮飯, 但係近日見你篇篇都係美的...就有啲反感啦!
    可唔可以唔賣廣告, 純分享食譜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太想澄清一點,袁太冇幫美的賣廣告,只因之前做左美的品牌的料理達人,有美的產品的家電試用,所以就用美的產品煮食寫食譜,如令妳/你覺得反感,袁太在此向大家致歉

      刪除
    2. 你唔認係賣緊廣告都無你符, 如果係試用, 無賣廣告成份, 點解總係要篇篇都係"美的"前, "美的"後?

      刪除
    3. 我是另一位訪客
      初初見你第一篇出"美的"食譜已經諗緊會唔會係賣廣告
      點知之後篇篇都係,
      依家成個月都係咁,
      終於有人講出我所想
      真係好反感!

      刪除
    4. 我唔肯定係兩位訪客還是同一位訪客,我重新講一次,我冇幫美的賣廣告,只係幫美的寫食譜,妳地唔信我都冇妳地符,妳地可以去我facebook專頁瀏覽,好多人都話袁太冇問題,只係妳地覺得我係有問題,不過我唔會再理會,我只做好我自己的工作

      刪除
    5. 想問下點為之成個月個係,我係咪真係成個月無間斷咁出美的食譜呀,我中途冇出其他食譜嗎?

      刪除
    6. 我係第3個留言反感嘅網友, 原來好多人都反感妳篇篇都寫"美的"! 你facebook所謂支持妳嘅, 盲嘅都知就係品牌嘅人! 袁太妳覺唔覺得, 一個只係值幾百蚊嘅煲,妳貪人地幾百蚊嘅產品, 妳天天為人地賣廣告, 同要賣足幾個月, 妳會唔會覺得自己好CHEAP, 俾人地品牌利用佐做平宜廣告宣傳呢? 妳老公會唔會有妳如此蠢同貪心嘅老婆, 而感到可悲同可憐呢?

      刪除
  2. 圓碌碌,漲卜卜真係好睇又好食。

    回覆刪除
  3. 原來咁簡單架咋~?等肥人又試下整先得!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 都唔係既,其實整呢個唔係好多步驟架咋

      刪除
  5. 回覆
    1. 平時見艾華斯出爐的麵包都引死我呢

      刪除
  6. 袁太整得好靚呀

    回覆刪除
  7. 袁太整靚過酒樓好多呀

    回覆刪除
  8. 靚過酒樓好多,餡料又足

    回覆刪除
  9. 袁太,請問入爐還需在粉糰上掃油呢?

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......